تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

شکل متفاوت در پرداخت یارانه ها | تغییر در طرح کالابرگ الکترونیکی نهایی نشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد اما فرآیند آن به شکل جدید طراحی و اجرایی می‌شود که جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.

پرداخت یارانه

رویداد۲۴ خبرآنلاین نوشت: مرتضوی در حاشیه هشتمین همایش ملی کار اظهار کرد: امسال این همایش ملی با چند دستور کار مانند کار شرافتمندانه، ایمنی و بهداشت کار، مشارکت ملی و مردمی در حوزه کار و رسیدگی به امور، رفاهیات و حقوق کارگران تشکیل شد. این مسائل به عنوان منشور کار در طول سال رصد می‌شود و به عنوان یک برنامه کاربردی در اجرای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند حال کارگر بهبود یابد، به‌کار می‌گیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رشد اقتصادی در کانال رشد ۸ درصدی حرکت کند، تاکید کرد: بحث مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح کالابرگ برای امسال ابلاغ شد


مرتضوی درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزئیات آن اعلام می‌شود؛ البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود، اما جزئیات آن هنوز به تایید نرسیده است. میزان بودجه و دهک‌بندی به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جلال آل بادک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
ول کنيد عمو يا بریزین يا اینقد توزی ندین
حرف یبار مزه داره
نظرات شما